Shopping

Ja, nu är pengarna verkligen slut.

Efter jobbet åkte jag till Mölndal för att hämta ut min Mary Kay leverans och åkte sedan till Allum för att lämna tillbaka en håraccessoar och köpa varp till min vävram. Tänkte jag skulle väva en matta till dockskåpet.

Är inte klar på långa vägar med renoveringen men stillar min kreativitet med att göra inredning istället. Roligt att göra tillbehör och längtar tills jag kan sy gardiner och täcken till sängarna.

Väl inne på Allum tänkte jag att jag kan ju göra en sväng in till Vera Moda. Där hittade jag lite som jag skulle prova, var ett plagg som jag tänkte köpa men så kom en i butiken och frågade om jag ville ha hjälp. Jag tänkte "Varför inte" så jag bad henne plocka fram jeans och tunikor.

Slutade med att jag stod i kassan och skulle betala mina fyra plagg men det gick ju inte så bra. Trodde verkligen att jag hade pengar, hade ju det igår. Men det var helt tomt på kortet så jag fick hänga kvar kläderna tills imorgon. Det får bli en sväng till Allum igen.

Någon som vill hänga med imorgon?

Ha en bra kväll!

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0