Möte

Hej alla!

Nu är jag precis hemkommen från ett MaryKay möte :)
Fick med mig en utmaning hem som jag ska ta tag i denna vecka..får se hur det går :)

På torsdag är det dags för min steg2 utbildning MAKEUP.. Det ska bli kul :)

Imorgon hoppas jag att jag får träffa min bästa :) Saknar henne och hennes helt underbara tös.

Annars i veckan så händer det ganska mycket.
Utbildningen, åka hem till mormor och morfar, träffa Pernilla, träffa Emilie kanske, vara på jobbet lite och sen utmaningen oxå!

Vill komma igång med mitt MaryKayade NU men på min nivå:) Hittils har det ju gått lite för sakta men det har ju sina orsaker.

Sov gott!
Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med allt världens bästa Linda! Kram Ewa

2012-02-13 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0