En vacker dag för dig. Vila gott!

Hej Alla!

Nu var det längesen jag skrev.. har inte haft någon lust men idag kände jag för att skriva. Kanske för att skriva av mig lite och  för att denna dag har varit en vacker dag med minnen som speglas tillbaka.

Dagen började med att jag åkte till jobbet, jobbade till tiotiden. Syrran hämtade mig.

Vi åkte till kyrkan där vi mötte upp resten av familjen.

Ett sista farväl av en person som funnits med i släkten LÄNGE. Morfars syster Daga. Många fina och härliga minnen från min barndom tills i januari har dykt upp den senaste tiden och inte minst sagt idag.  

En fin och stillsam dag med många människor som visade värme och sorg.

Vila i frid

Efter minnestunden åkte jag och syrran hem och tog en långpromenad. Nu har jag gjort två kladdkakor som ska tas med imorgon till jobbet.

Ha de gott!

Linda









Kommentarer
Postat av: Emelie

Jobbigt med begravning men samtidigt vackert och fridfullt. Hoppas vi kan träffas snart <3

2012-02-09 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0